20 października 2013

Moja książka "Sklep Internetowy - Sukces trzeba zaplanować"

Napisałem i wydałem własną książkę pod tytułem

"Sklep Internetowy - Sukces trzeba zaplanować".

Co znajdziecie w środku?


Internet
Jak jest duży, jak szybko się rozwija i jakie są trendy.
Sklepy internetowe
Ile sklepów jest w Polsce, jak są prognozy, ile obrotu generują sklepy w Polsce.
Ruch w Internecie
Jak klienci trafiają na stronę Twojego sklepu internetowego, skąd przychodzą.
SEO
Co to jest seo, podział seo na wewnętrzne i zewnętrze, jak pozycjonować, skąd brać linki jak tworzyć teksty oraz jakie słownictwo używać w środku.
Odwzorowanie rzeczywistości
Dlaczego sklep internetowy jest odwzorowaniem rzeczywistości, dlaczego koszyk w sklepie internetowym nazywamy koszykiem, a nie wirtualnym portfelem czy listą zakupową.
Bezpieczeństwo w sklepie internetowym
Czym jest bezpieczeństwo w sklepie internetowym, jak chronić swój sklep, jakie są zagrożenia.
Wybieramy sklep
Jak wybrać sklep internetowy, na co zwrócić uwagę, co jest ważne, a co jest tylko dodatkiem.
Serwisy internetowe
Podział serwisów internetowych, które są istotne z punktu widzenia sklepu internetowego, w których warto być.
Marketing i promocja
Jak i po co prowadzić działania marketingowe i jak się promować.
Pozyskanie i utrzymanie klienta
Różnica między pozyskaniem, a utrzymaniem klienta - ile to kosztuje i dlaczego łatwiej utrzymać niż pozyskać klienta.
Komunikacja z klientem
W jaki sposób komunikować się z klientem, czy tylko poprzez e-mail, czy przez infolinie, jakie standardy przyjąć.
Analiza danych statystycznych
Po co nam analiza statystyczna w sklepie internetowym. Do czego wykorzystywać dane i jak wyciągać wnioski.
Szacujemy ruch w sklepie
Jak oszacować ruch w sklepie. Jak policzyć ilu klientów możemy się spodziewać i gdzie ich szukać.
CRM
Dlaczego relacje z klientami są ważne.
Budowanie społeczności
Czy budować społeczność w sklepie internetowym. Jeśli tak to gdzie i jak?
Social media (media społecznościowe)
O co chodzi w social media - po co nam one i jak można je wykorzystać.
Finanse
O pieniądzach w sklepie internetowym.
Procesy w sklepie internetowym
Procesowe podejście do sklepu internetowego.
Logistyka
Zbieranie zamówień w sklepie to nie wszystko... o zatowarowaniu, magazynach i innych procesach.
Biznes
Trochę teorii nt biznesu, segmentacji rynku etc.
Zarządzanie
Sklep internetowy to biznes, jak nim zarządzać i realizować stawiane sobie cele.
Technika
Trochę słownika technicznego.


Pozycja jest do kupienia w wersji elektronicznej pod adresem: http://virtualo.pl/sklep_internetowy_sukces_trzeba_zaplanowac/i132852/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz